پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228671
لزوم نگاه جامع مسئولان بهداشت و درمان استان به مسائل درماني
تاریخ انتشار : 1396/07/18 08:56:37
نمایش : 1496
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: حتما بايد مسئولان بهداشت و درمان استان با مجموعه‌هاي بهداشتي و درماني استان اعم از بيمارستان ها و مراکز مهم درماني استان يک هماهنگي و همدلي در بخش هاي مختلف ايجاد کنند و در کنار يکديگر بنشينند و يک نگاه جامع به مسائل درماني استان داشته باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ حجت الاسلام محمدعلي نکونام نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري با حضور در بيمارستان تأمين اجتماعي امام علي (ع) فرخشهر از بخش‌هاي مختلف اين بيمارستان بازديد، از نزديک از بيماران بستري در اين بيمارستان عيادت کرد، آنان را مورد تفقد قرار داده و براي شفاي آنان دعا کرد.

در اين مراسم که به مدت دو ساعت بطول انجاميد‌ نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد از بخش دياليز، بخش اطفال و بخش جراحي بازديد کرده و از نزديک در جريان روند ارائه خدمات در اين بيمارستان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام در حاشيه بازديد از اين بيمارستان گفت: مدت‌ها بود که وصف اين بيمارستان و خدمات خوبي که تامين اجتماعي استان به بيماران ارائه مي‌دهد را شنيده بودم و از مدت‌ها هم وعده داده بودم که از نزديک بيايم و عيادتي از بيماران اين بيمارستان داشته و خداقوت به عزيزاني که در اين مجموعه فعال هستند بگويم و همچنين وضعيت ارائه خدمات را از نزديک مشاهده کنم.

امام جمعه شهرکرد افزود: اکنون که آمده‌ام، انصافاً مشاهده مي‌کنم که اين بيمارستان يک مجموعه بسيار ارزشمند است که بايد واقعا از عزيزاني که اين مجموعه را ايجاد کرده‌اند و خدمت رساني خوب ارائه مي‌دهند، تشکر و قدرداني کرد.

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به بازديد از بخش‌هاي مخلتفي همچون اطفال و جراحي گفت: در اين بازديدها با افراد مختلف صحبت کردم و يک مورد گلايه‌مندي و نارضايتي چه نسبت به نحوي ارائه خدمات و امکانات و تجهيزات که در اين بيمارستان وجود دارد و چه نسبت به خدماتي که کادر پزشکي بيمارستان با مهر و محبت به بيماران ارائه مي دهند، نشنيدم.

حجت الاسلام نکونام تصريح کرد: اين مجموعه و کادر پزشکي و پرستاري در تلاش هستند تا بيماران هم بيماري‌شان درمان شود و با يک آرامشي اين چند روزي که در اين بيمارستان هستند را سپري کنند و بعد هم با يک خاطره خوش اين بيمارستان را ترک کنند و با همان آرامش به خانه بازگردند که اين‌ها همه مسائلي مهمي است که هر چه در مجموعه‌هاي درماني قوت بگيرد ارزشمند و جزء ضرورت‌ها است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به يک سري مشکلات که در مجموعه بهداشت و درمان کشور و به طبع استان وجود دارد بر لزوم توجه جدي و تلاش بر رفع اين مشکلات تاکيد کرد و بيان داشت: حتما بايد مسئولان بهداشت و درمان استان با مجموعه‌هاي بهداشتي و درماني استان اعم از بيمارستان ها و مراکز مهم درماني استان يک هماهنگي و همدلي در بخش هاي مختلف ايجاد کنند و در کنار يکديگر بنشينند و يک نگاه جامع به مسائل درماني استان داشته باشند.

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان‌کرد: در بازديدي که از يکي از بيمارستان‌هاي خصوصي استان داشتم، مسئولان آن بيمارستان از وجود يک سري ناهماهنگي‌ها با مجموعه بهداشت و درمان استان سخن مي‌گفتند، که به مسئولان مربوطه منتقل کردم در اين بيمارستان هم مسئولان يک سري انتظارهايي را از مجموعه بهداشت و درمان استان دارند که حتما بايد براي رفع اين نيازمندي‌ها و ايجاد يک همدلي و هماهنگي نشست‌هاي مشترکي برگزار شود.

نماينده ولي فقيه در استان تاکيد کرد: هر مجموعه درماني که خدمت ارائه مي‌دهد قطعا خدمت به بيماران اين کشور است و بيمار است که بايد درمان شود حالا يک بيمار اين بيمارستان و بيمار ديگر بيمارستان ديگري را براي درمان انتخاب مي‌کند مهم آن است که امکانات را به گونه‌اي بايد تقسيم کنيم و در اختيار قرار بدهيم که هر بيماري به هر بيمارستاني که مراجعه کرد بتواند با آسايش و آرامش و به راحتي از امکانات درماني بهره‌مند شود.

امام جمعه شهرکرد در پايان با تشکر از مسئولان و دست اندرکاران اين مجموعه و کادر پزشکي و پرستاران بيمارستان گفت: از همه عزيزاني که در اين بيمارستان در بخش هاي مختلف خدمت مي کنند، از مجموعه مديريت تامين اجتماعي استان، مديريت اين بيمارستان، کادر پزشکي و پرستاران و خدمات ديگري که قشرهاي مختلف ديگر در اين بيمارستان ارائه مي‌دهند، تشکر مي‌کنم و ان‌شاءالله بتوانند روز به روز بر اين خدمات بيفزايند.

در اين بازديد که مدير درمان تامين اجتماعي استان و رئيس بيمارستان امام علي (ع) نيز حضور داشتند، دکتر محمود جاويد مدير درمان تامين اجتماعي استان با يادآوري تاسيس اين بيمارستان در سال ۱۳۷۴ گفت: در بيمارستان تأمين اجتماعي امام علي (ع) فرخشهر بهسازي و توسعه خدمات را در اولويت اقدامات و فعاليت‌هاي خود قرار داده‌ايم.

وي گفت: يکي از توسعه‌هايي که در دستور کار قرار دارد، اورژانس اين بيمارستان است که از ۷۰۰ متر به ۱۲۰۰ متر با اعتباري بالغ بر دو ميليارد تومان توسعه پيدا خواهد کرد.

جاويد خاطرنشان کرد: يکي ديگر از خدمات آينده اين بيمارستان ايجاد درمانگاه عمومي و تخصصي در محوطه بيمارستان است زيرا در حال حاضر درمانگاه اين بيمارستان با وجود پزشکان خوب اما در راهروهاي باريک با تجمع بيمار مواجه هستيم که اميدواريم در طي زمان کوتاه اين توسعه را نيز انجام بدهيم.

وي بيان داشت: مراجعين ما فقط از استان خودمان نيستند بلکه از استان همجوار نيز براي دريافت خدمات بهداشتي و درماني نيز به اين بيمارستان مراجعه مي کنند که اميدوار هستيم يک حمايت و پشتيباني ايجاد شود که چهارمحال و بختياري نيز بتواند در عرصه درماني و پزشکي همچون نگيني در کشور بدرخشد و به جايگاهي که حق او است، برسد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html